I am not young enough to know everything.

Friday, October 21, 2011

what-a-boring-life

bosan.

hampir sebulan sudah cuti semester, kerja aku duduk rumah ternak lemak ja. ouhh sangat sangat boring okay 
-_________- grrrr. aku mau kerja tapi mamy aku cakap cuti duduk rumah lah berehat. ini terlebih rehat sudah ni mamyyyyyy. aku plan mau ambil english course tapi aku nda tau lokasi nya d mana d tawau ni. ahaha. macam ja bukan orang tawau baaaa, trip ;/

rutin harian ; 

bangun jam10 pagi. then, sarapan sambil menghadap lappy tercinta. tercinta laaaaa sangat. jam12 begitu budak budak budak sekolah pergi sekolah sudah. auwww bertambah bosan aku. apa lagi.. layan korea lah sampai petang. sudah petang baru pegi ambil tuala pergi mandi. satu hari satu kali mandi. aku sengaja mandi petang, means utk mandi pagi & malam lah :D jimat air, jimat shampoo, jimat sabun, ahh semua lah. hebat nda hebat? okayyy. kerja ngok ngok ba.

hari ni sama juga, aku terrbuduuuu di rumah. mau tidur laaaaa. kbai =)

No comments: