I am not young enough to know everything.

Friday, October 21, 2011

saya rindu group saya :(


gambar tu gambar group aku =)

aku rindu diorang, rindu sangat =(
next semester nda dapat sama sama diorang lagi. hurm nda dapat lagi dengar lawak bodoh diorang. nda dapat lagi pakat kenakan lecturer. sedih la pula, hihi.

okay, mari cerita first day aku bersama diorang. mula mula aku pemalu sangat & pendiam yang teramat sangat hehee. salah satu daripada diorang lantik aku jadi penolong class rep & i was like "huh?". terkeluar terus blur blur ku. kesiang. alaaaa.. biasa la. lidah kelu bila kita dalam situasi macam tu kan. maksud aku.. nda kan lah baru kenal ja terus oveerrrrrr kan? eya bilang.

lama lama tu kami still nda rapat. then ada satu hari tu mdm ernawaty (lecturer math) bagi test mengejut. grrr. boleh datang sawan aku time tu sebab terkejut okayyy. tiada persediaan langsung. aku jawab macm biasa. buat apa yang aku tau ja, heeeee. seminggu lepas tu mdm bagi paper kami. mau tau markah aku? namau lah. nanti dibilang riak :D eh.. kalau nda bagitau, nda da lah ending cerita ni :P aku dapat full mark, senyummmm kambing dulu ba epiey =) okayy, cukup.cukup.

semenjak dari hari tu, diorang mula sudah bertanya soalan yang diorang nda paham sama aku. kami makin rapat & rapat & rapat. ahaha. lama kelamaan kelas kami palinggggg kelasss kau mariaaaa! eh bukan.. kelas kami kira macam rapat la sudah. satu kepala lagi. pandai kumpau lecturer lagi. semua sporting beb, happy dapat kenal diorang ;)

kawan kawan uitm panggil aku S O F I E. okayy, start hari ini panggil aku sofie ya kawan kawan? thank you. sekian :D

No comments: