I am not young enough to know everything.

Monday, April 25, 2011

rindu budak ni wehh.


haaa.. ni anak aku. eh bukan, anak abang aku. budak ni nakal gila wey. mamy aku cakap, nakal dia sama macam abang aku masa abang aku kecik kecik dulu. eheee.

semenjak jadi anak dara sepenuh masa ni, budak ni lah penghibur aku. dia lah kawan aku main kejar kejar, dia jugak lah kawan aku duduk rumah jadi bambongan terhormat. budak ni baik giler wey.. dia selalu tolong simpan barang barang aku. kalau barang aku hilang, orang pertama aku tanya.. mmemang budak ni lah. hahaha. barang barang aku yang berhambur di bilik pun dia jugak yang tolong tambah hambur kan. okay kan? hehe.

aku pulak, aunty yang bertanggungjawab. setiap hari air mata dia mesti keluar. kalau tak keluar, tu tandanya ada yang tak kena. ehee. aku suka buat dia nangis, suka buat dia marah. sioook tengok budak budak nangis.

tapi, tapi, tapi.. sekarang budak ni sudah balik tawau. *sedihnya. 
sunyi nya aku di rumah ni. rindu pulak mau main sama dia, marah dia, buat dia nangis. :(

2 comments:

andynurehanadibahrahim said...

AKU PON JADI BABYSITTER NIE. HAHAHA. =) NDAKDA KERJA ORG BILANG. JADI ORG GAJI RUMAH SENDIRI =p

Dayang Sofie Syafienaz said...

ok lah tuu. bestt juga jadi babysitter ba, tapi kadang kadang bikin bacad. hehehe