I am not young enough to know everything.

Thursday, April 14, 2011

Day 1 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


okay, ni gambar terbaru. fresh lagi nii, huhu. next, 15 interesting facts about me. hehee.

-->aku suka dan selalu bergantung dengan kakak aku. sebelum buat sesuatu aku wajib tanya dia. dari dulu pakaian aku dia yang tolong pilih kan, termasuk baju raya okay. sampai suatu hari, dia terpaksa sambung belajar di UIA dan dan dan aku masih harapkan dia. hee. bila dia pulang sabah, beg nya penuh dengan barang ku ja. pasal sambung belajar? huu.. dia mau aku sambung di UIA , mungkin sebab aku tak pandai bawak diri.

-->aku pemalas. semenjak bergelar 'budak lepasan spm' , jam 10 paling awal aku bangun. hehe. satu hari, satu kali mandi. okay kan? HAHAHA.

-->i'm taken since 11 november 2008. siapa siapa yang mau tackle aku, sorry borang habis.

-->aku kuat cemburu. kuat sangat sangat.

-->aku suka subjek biologi. ehh, ehh..salah. aku benci subjek biologi. dulu dulu markah aku selalu antar lulus dan gagal ja. tapi spm dapat kredit, macam tak percaya ow.

-->aku selalu shopping di PADINI. aku suka design barang barang dia.

-->aku anak bongsu dan anak yang paling baik. *perasan, hee

-->aku guna handphone nokia C3. aku bangga dapat guna handphone hasil titik peluh ku. neeee... kamu ada? tak da kan. bueek.

-->Jumaima Seharing kawan paling rapat dengan aku. dia budak yang baik, alim dan trep. hahaa.

-->aku pandai menjahit. *padahal baru ja tadi isi borang giat mara untuk kelas belajar menjahit. hahaha. actually, belum pandai tapi akan pandai menjahit. ngeee.

-->aku banyak cakap dengan orang yang aku kenal dan jadi pendiam dengan orang yang aku tak kenal. kalau aku tak kenal, aku tak akan tegur. orang macam ni susah mau dapat kawan kan, grr.

-->aku orang sungai. di smk tawau dua orang ja aku jumpa yang berbangsa sungai. pupus ka apa ni? --'

--> kawan kawan tak panggil aku dayang. sofie pun bukan. syafienaz lagi lah bukan. diorang panggil ipie.

-->darah. jangan bagi tengok aku, confirm aku pening. dari dulu, aku masih belum jumpa ubat untuk penyakit ni.

-->paling baik pasal aku, aku orang yang jenis cepat simpati dengan orang yang tak mampu. hari tu, aku tengok pacik pacik lori sampah datang kutip sampah. time tu hujan tapi dorang tetap kerja. untuk apa dorang kerja? untuk bagi makan anak bini dorang la. kesian kan? kalau lah aku ni kaya, aku tolong semua orang. hehe.

No comments: